سامسونگ درون طراحی نسخه 2016 گوشی محبوب گلکسی J7 تغییرات مثبتی را درون برخی بخش‌های گوشی ایجاد کرد. سنسور اثر انگشت سامسونگ j7 2016 اما این تغییرات کلی نبودند و بسیـاری از بخش‌ها کـه انتظار بهبودشان را داشتیم ثابت ماندند. سنسور اثر انگشت سامسونگ j7 2016 اما حال سامسونگ با طراحی نسخه Prime این گوشی توانسته محصولی بـه مراتب کامل‌تر را روانـه بازار کند. طراحی و ظاهر دستگاه دست‌خوش تغییرات مثبتی شده است. 8.1 مـیلی‌متر ضخامت بدنـه و 169 گرم وزن آن است. صفحه‌نمایش گوشی کـه پتانسیل لازم به منظور تغییر داشته با افزایش رزولوشن از 720p بـه 1080p همراه شده است.

همچنین به منظور این پنل 5.5 اینچی از محافظ گوریلا گلس 4 استفاده شده است. برخلاف J7 2016 کـه در دو گزینـه مختلف چیپست‌های اگزینوس 7870 و اسنپ 617 عرضه مـی‌شد، سنسور اثر انگشت سامسونگ j7 2016 نسخه پرایم فقط با تراشـه اگزینوس 7870 طراحی شده است. این تراشـه دارای 8 هسته مرکزی Cortex-A53 با کلاک 1.6GHz و پردازنده گرافیکی مالی T830MP2 مـی‌باشد. ظرفیت حافظه رم از 2 بـه 3 گیگابایت ارتقا یـافته که تا کاربر بـه سختی با مشکل پر شدن فضای حافظه رم مواجه شود. حافظه داخلی نیز 16 گیگابایت است.

مشخصات دوربین

دوربین اصلی دستگاه تغییری نداشته و با همان سنسور 13MP و لنزی با دیـافراگم f/1.9 طراحی شده است. از ویژگی‌های اصلی این دوربین مـی‌توان بـه فیلم‌برداری 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیـه، فولمسی، ثبت تگ‌های جغرافیک، تشخیص چهره و عکاسی پانوراما و HDR اشاره کرد.قضیـه درباره دوربین سلفی متفاوت است. سنسور 5MP استفاده شده درون نسخه 2016 جای خود را بـه سنسور 8MP داده که تا کاربران تجربه بهتری درون این زمـینـه داشته باشند. با وجود اینکه ظرفیت باتری ثابت مانده (3,300mAh) اما دیگر امکان تعویض آن توسط کاربر وجود ندارد. استفاده از سنسور اثر انگشت از دیگر تغییرات مثبت سامسونگ هست که انتظار این تغییر از مدت‌ها پیش وجود داشت.

آموزش فلش رام J7 Prime با برنامـه odin

1.ابتدا برنامـه odinو رام j7 prime را دانلود مـیکینم.

2.دستگاه را خاموش کنید ولوم پایین + هوم + پاور تا زمان مشاهده لوگوی سامسونگ نگه دارید.

download mode

پیغام warning نمایش پیدا مـیکند کـه با فشردن ولوم بالا ادامـه دهید و به دانلود مود بروید

Warning

3.حالا برنامـه ادین را باز کنید و گوشی را با کابل بـه کامپیوتر وصل کنید.(اگر درایور بخوبی نصب شده باشد ادین گوشی را شناخته و ID:COM بـه رنگ آبی درون مـی آید)

برای رام 4 فایله:

4.در برنامـه ادین درون فایل با شروع اسم ap, bl, cp ,csc را وارد قسمت مربوطه آن درون Odin کنید.

مثلا فایل “AP_G950FXXU1AQCC_CL10895874_QB12938370_REV00_user_lo w_ship_meta.tar.md5″ درون بخش AP قرار مـیگیرد چون با AP شروع شده است

و بقیـه موارد بـه همـین ترتیب

  • BL  : سنسور اثر انگشت سامسونگ j7 2016 فایل بوت لودر
  • AP : فایل PDA (حجیم ترین فایل)
  • Cell Phone : CP ، فایلی کـه در آن عبارت Modem درج شده و یـا با CP شروع مـی شود.
  • CSC : فایلی کـه در آن عبارت csc یـا multi-csc درج شده هست و یـا با CSC یـا Home_CSC شروع مـی شود.

توجه : اگر Home_CSC را وارد کنید اطلاعات شما پاک نمـیشود و اگر csc را وارد کنید اطلاعاتتان حذف خواهد شد

odin

5.دکمـه استارت را بزنید که تا نصب رام آغاز شود کـه ممکن هست نـهایتا که تا 5 دقیقه بـه طول بکشد.

6.بعد از نصب کامل عبارت pass را مشاهده مـیکنید کـه به رنگ سبز دیده مـیشود و گوشی ریست مـیشود بعد از بالا آمدن گوشی آنرا مـیتوانید جدا کنید.

7. حتما بعد از نصب به منظور اعمال تغییرات ریست فکتوری کنید

ریست فکتوری را مـیتوانید از داخل محیط اندروید (تنظیمات قسمت Backup and reset و سپس Factory data reset) یـا از طریق محیط ریکاوری انجام دهید بدین منظور دیوایس را خاموش کنید ولوم بالا + هوم + پاور به منظور چندین ثانیـه نگه دارید که تا وارد محیط ریکاوری شوید (با ولوم بالا و پایین و پاور درون منو حرکت و تایید کنید)

samsung-wipe-data-factory-reset

wipe data/factory reset را بزنید و اقدام بـه ریست فکتوری کنید سپس reboot system now را بزنید که تا دستگاه ریست و وارد محیط کاربری اندروید شود.

بوت اولیـه دستگاه مدتی طول خواهد کشید شکیبا باشید.

مشخصات رام j7 prime:




[دانلود رام j7 prime; آپدیت و فایل فلش گوشی سامسونگ گلکسی ... سنسور اثر انگشت سامسونگ j7 2016]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 19 Jul 2018 10:33:00 +0000